Poslovni co-working

Poslovni co-working prostori namijenjeni su pojedincima ili tvrtkama koje trebaju moderan poslovni prostor najvišeg standarda uz minimalne mjesečne troškove.

Poslovni co-working

Poslovni co-working prostori namijenjeni su pojedincima ili tvrtkama koje trebaju moderan poslovni prostor najvišeg standarda uz minimalne mjesečne troškove. Uz prostor ide i potpuna usluga brendinga tvrtke na lokaciji. Održite sastanke u modernim uredskim prostorima te pritom maksimalno smanjite troškove poslovanja. Idealna opcija svima koji pokreću poslovanje ili rade na terenu.

Nudimo Vam isplativ, fleksibilan i jedinstveno lociran prostor. Naši uredi su novi, inovativni, smješteni u poslovnom neboderu “Zagrepčanka”, Savska 41, Zagreb – 9 i 15 katu. Bez obzira na to jeste li tvrtka koja želi poboljšati i razvijati svoje poslovanje, ili tvrtka koja traži profesionalniji izgled na tržištu. Nudimo Vam isplativ i fleksibilan prostor kako bi Vam odmah pružio sve što je potrebno za rad. Naš glavni prioritet je ponuditi cjelovito i svestrano rješenje za Vaše potrebe, omogućujući Vam da se usredotočite na ono što najbolje radite, poboljšate usluge koje nudite i povećate profitabilnost poslovanja. Mi smo neovisna domaća tvrtka, koja pruža osobnu uslugu najvišeg standarda te poslujemo u Hrvatskoj i Sloveniji.

Prostori su u potpunosti opremljeni uredskim namještajem i svim potrebnim sadržajima za rad.

Cijena i usluge

Iznos mjesečnog prostora sa svim troškovima bez dodatnih davanja i plaćanja iznosi od 150 EUR + PDV.

Cijena uključuje sve troškove (energetske, Internet, čišćenje, osiguranje prostora, tajnica itd.) i korištenje zajedničkih prostora.

• Uz opremljene urede je uključeno:

• korištenje moderne konferencijske prostorije površine 40 m2,

• lounge room za neformalne sastanke površine 20 m2,

• tajnica u radnom vremenu 08-16h,

• obavijest o dospijeću pošte i dostava pristigle pošte,

• korištenje svih zajedničkih prostora (terasa, čajna kuhinja, toalet, lonuge room, konferencija),

• skladište/arhivu

• dostupnost 0-24,

• internet,

• režijski troškovi,

• čišćenje ureda,

• registracija sjedišta tvrtke na adresi (virtual office),

• usluga skeniranja pristigle pošte.

Dodatne opcije

• Virtual Office usluge,
• Registracija sjedišta tvrtke,
• print/scan/copy usluge,
• fix tel broj,
• usluge recepcije,
• usluge virtualnog asistenta,
• korištenje velike moderne konferencijske prostorije,
• management pristigle pošte,
• obavijest o dospijeću pošte putem email-a,
• uslugu skeniranja sadržaja pošte,

• uslugu slanja skenirane pošte na email,
• otvaranje poštanskog pretinca u Hrvatskoj pošti.

• Zakup parkirnoga mjesta iznosi 375 HRK + PDV mjesečno

Zašto se korisnici odlučuju za nas

Naš glavni prioritet je ponuditi cjelovito i svestrano rješenje za Vaše potrebe, omogućujući Vam da se usredotočite na ono što najbolje radite

Lokacija

Uredi su smješteni u poslovnom neboderu “Zagrepčanka”, Savska 41

Parking

U sklopu poslovnog nebodera je i parking garaža za sve njegove korisnike

Uređenje

Svi prostori su novi, inovativni, moderno uređeni i pružaju sve potrebno za rad.

Dodatne usluge

Registracija sjedišta tvrtke, print/scan/copy usluge, fix tel broj, usluge recepcije, usluge virtualnog asistenta

Zatraži uslugu!

Nazovi na (01) 353 5905







Prihvaćam pohranu i rukovanje mojim podacima na ovoj web stranici.

Search

studeni 2019

  • P
  • U
  • S
  • Č
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

prosinac 2019

  • P
  • U
  • S
  • Č
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
0 People
0 Children
Pets
Size
Price
Amenities
Facilities

Compare listings

Compare